3 veckor till nästa

Finally nu är nattveckan äntligen slut. Blev en hård sista natt. Inte för att det var mycket att göra, var ganska lugnt för att vara söndag faktiskt. Sov ju så himla lite igår så därför var jag skittrött redan när jag började mitt pass. I söndags morse när jag kom från jobbet sov jag 1 timme sen var det dags att göra iordning mig för att åka till Sthlm över dagen. Försökte sova i bilen men det gick sådär. Var iaf riktigt kul att se Jennifer på högvakten, bilder kommer sen. Sov 2 timmar när jag kom hem och sen var det ju dags att jobba igen. *zzzzzz* inte kul kul... Idag har jag sovit till kl.17!!! Kan ju säga att Martin kom hem vid 16 och jag brukar vakna direkt när han kommer men inte idag. Kanske var trött??

Nej nu måste jag ha mig något att äta annars blir min mage väldigt upprörd på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0