Fy för sjukhus

Blä och ush.. Har varit på en läkarundersökning idag, gillart inte. Hade tid 9:30 men fick komma till läkarn först 10:10..... Dessutom höll dom på att röra ihop mig med en annan patient, skulle ha mig att byta om till sjukhuskläder och allt. Jag blev helt ställd och ifrågasätter varför jag ska det och dom säger att så är det bara. Säger mitt namn och då står tanta som ett frågetecken, "men heter inte du Hanna?". NEJ! ! ! Fan, blev ju bara mer nervös och uppstressad...

Som sagt, gillar inte sjukhus!

Kommentarer
Postat av: Emma

du, jag satt på vrinnevi från 12-20 en dag... dagen efter satt jag 16-19

2007-10-22 @ 20:49:23
URL: http://emmadorothea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0