prat prat...

Jajjemen då var det ledig helg nu då. Börjar jobba först kl. 22 på måndag, nice. Skulle egentligen åka till Stockholm på söndag för att kolla när Jennifer går högvakt men det blir nästa lördag istället. Hon skulle tydligen synas bättre den gången. Blir ju när jag jobbar natt så den morgonen blir det inte så många sovtimmar tyvärr. Men men, inte varje dag syrran går högvakt ju.

Imorn kväll blir det iaf partajj. Ska hem till Mattias då så får se vad det blir för folk. Ska bli riktigt kul attv träffa honom iaf, senast vi sågs var innan sommarn *sakna*.

Good, news, Erika blev utskriven från sjukhuset idag. Bamsekram på dej vännen!

Värts vad jag babblar på då.. Kanske skulle ta och laga lite mat istället?


Kommentarer
Postat av: Anna

jag ÄLSKAR min nya bil - min pärla. Den är suvurän och jag har inte ångrat en enda sekund. Tack för ett gott råd =) Kram

2007-10-05 @ 21:40:50
URL: http://www.ladysunrise.blogg.se
Postat av: Pierre Broberg

tjo sofiepropp!
jo lite sjuk är jag allt, men har min ledig helg denna helg.. det är lilla fredrik som gått o blivit sjukskriven till den 21/10..
så någon dag får du allt komma o jobba med oss :D

2007-10-06 @ 12:26:31
URL: http://repeatedlystupid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0