Gårdagen

Jaa vi blev ju ett gäng sen igår och shlager blev det visst med. Sen att Christer Sjögrens knasiga show gick raka vägen till Globen det kan jag verkligen inte förstå. Amy Diamond däremot förtjänade verkligen sin vinst och sen borde väl E-Type & The Poodles fått gå till Globen, så tyckte iaf jag. Vilka var det egentligen som röstade på Christer och vad tänkte dom??
Kvällen var ju inte nyttig iaf. Chips, dip och rulltårta klämde vi oss, Ann-Sofie och jag fick i oss några glas vin med. Wii spelande blev det också så där måste vi ha gjort av med några kalorier intalar jag mig. Ante hade nog tjuvtränat på trampolinen dock, hur kan man annars få dom poängen? Jag är starkt misstänksam åtminstonde... Körde en omgång Bowling med och där tog jag hem vinsten som omväxling hehe.


Kommentarer
Postat av: www.bakgrundsbasen.com

Häftiga bakgrundsbilder på www.bakgrundsbasen.com

Gratis bilduppladdning på www.uppmedbilden.com

Senaste kändisskvallret på ww.kandisskvaller.com

2008-02-10 @ 21:56:49
URL: http://www.bakgrundsbasen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0