Grattis mamma

Idag har det varit en intensiv dag. Började jobba vid halv 9 men innan det så
mötte jag upp Ann-Sofie i simhallen, vid kl.7! 50 vändor på mindre än 40 minuter
hann vi med innan jag var tvungen att skynda vidare till jobbet. Är allt lite stolt
över mig själv får jag erkänna.
Sen när jag slutata jobba vid 15 så var det bara att åka ut till Tornby. Mamma
fyller år idag och jag hade inte köpt nån present ännu. Snacka om att vara ute
i god tid... Åkte sen ut till Malmslätt för att träffa Anna en sväng och kolla flygbiljetter
till Kina. Dom åker ju på onsdag men vi möter upp dom först i slutet av juni är
tanken.
Sen var det bara att åka hem och göra mig iordning för att åka till mammsen. Hon
bjöd först på smörgåstårta och sen på vanlig tårta. Det var super duper gott. Hon
blev glad för presenten också, hade köpt ett par skinnhandskar åt henne.

Stackars Botox har inte haft nån rolig dag dock så nu skriker han verkligen efter
uppmärksamhet. Ska busa lite med han nu så blir han glad igen. Imorn börjar
jag först vid 14 så då ska jag busa en massa med honom.


Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0