Husmorsgöra

Imorn är det åter dags för inventering. Inte mig emot, jag skulle egentligen
jobbat natt den här veckan. Istället blev jag ledig idag och sen går jag
inventering 3 dagar och först efter det går jag dom kvarvarande nätterna.
Alltså bara 3 st, skitbra tycker jag. Känns såå skönt måste jag säga!

Har varit duktig och gjort lite matlådor idag. Denna gången blev det piroger.
Gjorde det i lördags också men jag hade gjort för mycket fyllning så det blev
en omgång till. Lätt som en plätt att göra plus att det är kanonbra att frysa ner.
Och självklart är det gott också.

                                                

Kommentarer
Postat av: Emma

naaj, ska inte du vara med på fredag i sörping?

2008-02-25 @ 23:10:54
URL: http://emmadorothea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0