Jag är körd

Nu har jag satt mig i en jobbig situation. Ann-Sofi som är en sån där hurtig människa, alltså mottsattsen till mig har fått mig att lova börja simma med henne. Ghaa, vad har jag gjort? Under gymnasietiden så simmade jag ett par gånger i veckan men nu var det verkligen ett tag sen. Precis vad jag behöver iofs, någon som kan peppa mig, och har jag någon med mig så kan jag inte komma på diverse ursäkter för att stanna hemma och äta chips itsället. På fredag blir första passet som vi gör tillsammans men ska försöka komma iväg en vända imorn också, känner lite motivation faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha. Fick just ett minne ang ditt inlägg. Kommer du ihåg när vi möttes i simhallen simmandes i bassängen och någon av oss dök upp från vattnet..och jag blev vettskrämd. Jag minns att det var kul. Hahahaha.

2008-02-11 @ 22:07:52
URL: http://ladysunrise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0