Jobbig biobesökare

Blev ett biobesök igårkväll, vi var iväg och  såg National Treasure - Hemligheternas bok. Jag är alltid skeptisk till uppföljare men den här föll mig i smaken, hände nånting i stort sett hela tiden. Summan av kardemummam är att jag tyckte den var riktigt bra, och Martin höll med.

En tråkig sak (får skylla mig själv) var dock att jag fick springa iväg i början av filmen. Hade tydligen felparkerat och ställt mig på nån annan stackares hyrda parkering, sorry... Efter mycket om och men så fick dom tag på mig då dom först ringde syster som ringde pappa som ringde mig. Var inte helt villig att kolla telen (hade den på vibration) men efter ett tag smög jag ut från biosalongen och bet i det sura äpplet. Var bara att springa iväg och flytta bilen, nååågot pinsamt då om man säger så haha. Hoppas jag inte störde de andra i salongen all för mycket...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul med bio!

2008-02-05 @ 10:31:32
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0