Så slapp jag det

Skulle ju blivit skidåkning idag men så blev inte fallet. För det första så hade
jag missförstått mamma, hon menade att vi skulle åka slalom, inte längd.
Kände mig inte så sugen på det, åka i en enda ynka (förmodligen jävligt isig)
backe men sa att jag följer med för att få frisk luft. Bara att ta med hunden så
kunde jag ju leka med den. Så imorse åkte jag hem till pappa för där skulle
tydligen skidorna vara men icke sa nicke. Ringer mamma och ber henne kolla
hos sig en gång till men inga skidor där heller. Jag hittade pjäxor och stavar
men skidorna är totalt bort, weird... Skit samma kände jag och åkte hem och
latade mig istället. Så det var min dag det, har inte gjort ett skit. Ganska skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0