Sammanfattning

Jaa vad säger vi om Melodifestivalen igår då? Jag spelade ju in den så satte
mig direkt o tittade när jag kom hem. Men ush så många dåliga låtar det var.
Vem fan sjunger om en kebabpizza för det första? The Nicole och Alexander
Schöld var bajs det också. Lasse Lindh funkade när jag hörde den andra
gången. Helt rätt var det att Sanna Nielsen och Rongedal gick till finalen iaf.

Bästa delen i programmet var väl ändå när Carola fick veta att hon
och Andreas inte gick till finalen utan till Andra chnsen, jag njööööt.

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag ska aldrig mer prata med dig. Att Rongedal gick till final före Carola är ett jävla skämt. Hitta nåt eget istället för att leta på topplistan vad som funkar. USCH. Usch för dig som njöt. Å usch på svenska folket

2008-02-17 @ 15:54:04
Postat av: Emma

håller med! hon är pinsam som människa, trots att rösten är guld.

2008-02-17 @ 20:32:48
URL: http://emmadorothea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0