Sömnbrist

Jag valde att gå o lägga mig samtidigt med Martin sen, får väl försöka sova en
stund ikväll innan jag ska jobba. Dock så fick grannarna under för sig att dom
skulle dra igång Singstar lagom när vi la oss. Tack för den! Var inte lätt att
somna in till dom tonerna kan jag säga.

Sen imorse blev jag väckt mycket tidigare än beräknat... Botox fick totalt cp-ryck
och sprang omkring som en idiot. I denna veva så lyckades han välta ner en vas.
Tack för den! Var bara att kliva upp och städa upp alla glasbitar och skit, kl 7:20!!!
Fick ju iaf möjlighet att ge igen på grannarna så jag drog fram dammsugaren och
gjorde det ordentligt. Hoppas dom sov gott haha!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

rätt åt dom! =)

2008-02-29 @ 18:45:31
URL: http://fiadahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0