Vi har snö igen!

Mamma och hennes karl ska till fjällen och åka längdskidor om 7 veckor och frågade om vi vill följa med. Jag skulle så gärna åka men Martin den bajsen tycker inte det är kul med längdskidor. Själv är jag så kass på slalom eftersom jag är uppvuxen på längdskidor. Vill inte åka ensam med dom så får se hur det blir. Dessutom så är det min jobbhelg så jag vet inte...
Var ute och busade med mammas hund i snön förut, en Finsk Lapphund. Kan ju säga att han trivs när det är snö ute så jag fick också röra på mig när han fick sitt lyckorus över snöandet och började springa som en galning haha. Gäller ju att passa på nu när det kommit lite snö för den lär väl vara borta igen redan imorn.

Snart dags att bege sig mot Herrbeta så bäst att byta om nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0