Aldrig bra

Ush igår var ingen bra dag. Framåt eftermiddagen fick jag så ont i magen att det bara
var att åka hem från jobbet som gällde. Jag har haft småont i magen nästan konstant
i en månad nu och igår blev det värr. Pratade med vårdcentralen och dom tror jag kan
ha fått magkatarr så det var bara hämta meducin. Om inte den hjälper ordentligt inom
de närmsta dagarna så ska dom testa mig för laktos- och gluten-intolerans....
Skulle egentligen simmat med Hanna men det var det inte att tänka på. Fosterställning
i sängen blev det i ett antal timmar framåt sen övergick jag till soffläge istället...

Idag biter jag ihop, tar mina tabletter och försöker äta snäll mat. Med andra ord ingen
stekt eller kryddig mat. Vet i tusingen vad jag ska äta till luch för ingen matlåda som
inte är kryddad till tusen finns hemma. Och på jobbet finns ju inte så mycke att välja på
där heller. En kokt korv kanske? yay...

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

det där låter ju inte så bra. =( Hoppas inte du är allergisk...

2008-07-29 @ 11:33:01
URL: http://fiadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0