Bra helg

Ja en uppdatering då kanske. Lördan var mycket trevlig, kom hit några jobbar kompisar
till Martin så grillade vi. Mycket skitsnack, jaa pruppen till exempel, och en del alkohol.
Jag drack ändå ganska måttligt eftersom jag skulle jobba igår. Blev utgång på Platens
en vända också, träffade folk man inte sett på länge.

Söndan vaknade vi upp och iaf jag mådde helt ok. Efter en pizza så var jag redo för att
möta kaoset ute på Herrbeta. Full rulle hela passet var det, alla galna semesterfirare
skulle ha kopiösa mängder dryck. Vet inte hur många gånger vi fyllde på kylen, allt bara
flög iväg kändes det som.

Jaja, nu är det måndag igen och snart dags att åka till jobbet. Men vad hände med solen
egentligen? Sitter här och tittar ut på regnrusk, trist. Hoppas det lagt av tills jag slutar.

Kommentarer
Postat av: Hannah Halvorsen

du måste ju blogga om resan på väg ner till platens, om hur först försökte sitta tre på en cykel och sen tiggde lift från andra cyklister. och hur liftarens vänner bara poppade upp ur tomma intet. låter knäppt i andras öron kanske, men det var himla roligt!

2008-07-28 @ 09:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0