Duktiga jag

Mer Wii Fit spelande har det blivit idag. Har rockat ringar och kört yoga övningar för
glatta livet här.
Var faktiskt iväg och körde riktig träning också. Åkte till Tinnis direkt efter jobbet för
simning. Lillskiten gjorde mig sällskap och det var skönt att sträcka ut lite granna
må jag säga. Blev 26 vändor (motsvarande 52 i innebassängen) på 38 minuter så
jag har snabbat upp mig lite grann till och med, det hade jag inte räknat med. Har
varit riktigt dålig på att simma/träna ett tag, men va fan, måste skärpa mig. Hanna,
du ska ju joina med nån dag med =)
Se till att skaffa den där bikinin så ska vi köra
hårt sen!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Hahaha ja det har du ju faktiskt rätt i ;)

2008-07-30 @ 20:58:35
URL: http://grebgahnilam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0