Ett tillägg till lördan

Hanna påpekade att jag utelämnat lite om vad lördagen hade att erbjuda. Vi hade
ju en intressant(?) resa ner till Platens då.

"Historien" börjar med att vi är 5 personer som ska till stan men vi har bara 2 cyklar,
hur löser vi det? Martin & Filip är riktiga egosar och drar iväg på 1 cykel vilket lämnar
mig, Hanna & Bente med 1 cykel. Försöker oss på att åka allesammans på den, det
gick INTE bra alls...
Börjar tigga skjuts från andra cyklister och vi får napp ganska fort.
En ensam kille som ser snäll ut ställer upp, prima tycker vi. Tror det var Bente som fick
hoppa upp på hans pakethållare och vi börjar rulla. Sen säger det bara "poofff" så har
tre av hans kompisar dykt upp.. De börjar tafsa och ha sig så vi byter och Hanna åker
med killen istället. Bente & jag på en cykel då och då försöker dom återigen tafsa och
det slutar med att vi blir omkullknuffade... Ajajj! Har fortfarande blåmärken på benen...
Tack tack säger vi och ber dom snällt att cykla vidare för nu tänker iaf vi !!!

Fan vad vi garvade kan jag säga men så här i efterhand så kanske det inte var så trevligt??

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

nä vilka typer!

2008-07-31 @ 01:36:18
URL: http://fiadahlin.blogg.se/
Postat av: Erika

hahahahah

2008-07-31 @ 14:50:40
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaa jag ska jobba på herrbeta på söndag! det var norrgående kl 14 va? :) hehe jo jag ksn tänka mig att det blir mycket! men roligare än valla iaf!

2008-08-01 @ 13:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0