Hemma

Japp vi är tillbaka i Svedala nu. Kom igårkväll och idag har edt varit fullt upp hela
dagen. Hämtade ut nycklar till nya lägenheten och kollade igenom den och hade
oss. Sen var det ju systers födelsedag idag, hela 20 år blev den "lilla" skiten. Hon
har banne mig gått och blivit stor min lilla syster, det ni.

Grattis på dej min lilla skitunge!


Orkar inte skriva mer nu men kommer en sammanfattning av resan snart. Nu
blir det krypa ner i sängen, Martin börjar jobba vid 6 imorn. Själv ska jag hämta
ut ett prov så jag kan kolla ifall jag fått salmonella eller ej...

Kommentarer
Postat av: Erika

Äntligen hemma!:P

2008-07-09 @ 17:01:11
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0