Knubbisar

Attsingen vad jag är mätt. Vi åt pizza för lite mer än 1 timme sen och fortfarande
är jag proppisen. Numer så bor vi ju riiiktigt närma en av stans bästa pizzerior,
Adriatic. Grymt gott är det ska ni veta, inte ett dugg nyttigt men ack så fint.

Har varit på stan med syster idag, byxor skulle inhandlas åt henne. Det blev iaf
3 par plus en klänning mm. Själv höll jag mig nääästan i skinnet. Blev 1 par
jeans och 1 t-shirt, 150:- för båda tillsammans. Behöver jag säga att jag gillar
rea? Blev 3 par trosor också, sånt som alltid går åt.

Förresten, idag fick jag slutgiltigt svar på att jag har klarat mig från salmonella,
tack och lov. Så imorn är det bara att hugga i och jobba igen. Visst är det redigt
skönt att vara ledig men det är bra att komma in i lite rutiner igen också.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

det är vad jag kallar ett kap! =)

Skönt att du slapp salmonellan!!

2008-07-16 @ 11:14:38
URL: http://fiadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0