Snart bara jag kvar

Den här dagen har bara flugut iväg. Full rulle på jobbet med kampanjbyte och sen
allt annat som ska göras. Imorn är det samma vissa igen. MEN, det är väldigt skönt
att gå dagpass och än sålänge håller sig alla friska och då är jag nöjd =).

Erre var hit ikväll och Madde gjorde oss sällskap också. Vi fick åter beröm för vår
jättefina lägenhet, är så kul att höra. Vi börjar få lite mer ordning här nu också. Måste
bestämma vart tavlor och sånt ska hänga.
Men iaf, blev lite Wii-spelande och självklart lite tjejsnack, måste ju uppdatera mig på
vad som händer och sker =).
Saknar min brudar massor när dom inte är hemma och snart ska Anna också flytta,
hon drar ju till Götet för att plugga. Ann-Sofi ska ju med lämna mig, för Stockholms
skull, suck... Erika W, du stannar kvar här, bara så du vet! =)

Kommentarer
Postat av: erika

klart jag gör! jag går ingenstas =) mohahaha

2008-07-24 @ 11:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0