helgen...

Oj det var visst ett tag sen jag skrev nu. Har varit fullt upp dom senaste dagarna så
har knappt suttit vid datorn alls.

Torsdag: Blev att sova länge den dagen eftersom jag skulle gå natt då. Sen minns
jag faktiskt inte vad jag gjorde...
Fredag: Sov ju längde då med såklart, jobbade ju natt som sagt. Skulle ju jobbat fredag
natten med egentligen men jag bytte bort den och gick på grillfest istället. Vi hade planer
på att ta det relativt lugnt iaf men ush så bakis jag var på lördan sen... Vi var snälla vänner
och var hundvakt till Jacke också så Ann-Sofi & Erik kunde gå på bio. Jacke är ju övertygad
om att han är en knähund, så är inte fallet...
Lördag: Ja bakis som sagt! Vi hade stämt dejt med lite gammalt Donqen-folk för glass på
Smultronstället. Eftersom det regnade så förbaskat verkade det ju lovande, kanske inte så
mycket folk? Vi hade FEL!  Det var helt galet mycket folk och det var inte tal om att ställa sig
i den kön. Blev att köpa vanlig glass på hörnet istället. Var så kul att träffa våra gamla vänner
från Donqen-tiden. Blev lite Donqen mat också patetiskt nog haha!
Sen hemma så kom Ann-Sofi, Erik & Erika förbi för att kolla lägenheten. Slutade med att vi
gick och köpte pizza och sen var det dags för mig & Erika att åka till jobbet....
Söndag: Idag blev det inte sova så länge. Vi skulle ut till Martins pappa för att träffa Martins
morbror med fru. Träffar dom jätte sällan så får passa på när dom är nere. Micke & Marie
bjöd på mat som lätt slank ner.
Sen nu ikväll blev det bio, vi såg Sex and the City, and I loved it. Blev jag, Erika, Ann-Sofi,
Anna & Annas mamma. Filmen var verkligen kanonbra, ska definitivt köpa den när den
kommer ut på dvd!

Ja och här är vi nu. Inget jobb för mig inatt för imorn bitti går jag på mina bemannings-
veckor så då går jag dom shyssta arbetstiderna 9-16 i 2 veckor, måndag-fredag, det ni.
Ska jobba på söndag iofs men det klagar jag inte över. Så nu allesammans (iaf ni som
jobbar på Shell...) håller vi oss friska så vi inte gör Sofie gnällig och grinig.

Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas du inte får någon Saman som ringer 21:55 & är sjuk! ;)

2008-07-20 @ 23:12:28
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0