Vi lever

Hellu allsemmans!
Har i Beijing ar det full rulle, vi har hunnit med bade det ena o det andra. Vi har sett
Kinesiska muren, Forbjudna staden, Sommar palatset mm. Vi har varit pa bio, gatt
runt en hel massa i Beijing. Massor shopping har det ocksa blivit kan jag saga, blir
ett helt inlagg om det nar vi kommer hem.
Imorn ar var sista dag har. Vi har planer pa att kolla lite parker som tydligen ska vara
mycket fina har i Beijing. Sen sa blir det forhoppningsvis manikyr & pedikyr for min o
Annas del. Pa kvallen ska det bli Kung Fu show for hela slanten =).

Tiden har gatt otroligt fort har borta, kanns som vi kom typ igar. Jag har iaf hunnit med
att bli kass i magen. Pendlar mellan att va riktigt dalig till att inte ett smack hander.
Far val se om det blir ett salmonella test sen nar vi kommer hem haha. Tror inte det e
nan fara men fortsatter det sa tar jag det sakra fore det osakra.

Nu ska vi krypa i sang, upp tidigt imorn! Natti natti pa er allesammans!

Ps. I Kina sa ar klockan 23:30 nu sa jag gar inte o lagger mig halv 6....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0