Virrpanna

Igår somnade jag vill jag lova. La mig redan innan 11 vilket jag aldrig brukar göra,
somnade på stört typ. Kändes att jag varit uppe sen 6..
Idag fick det bli lite sovmorgon, iaf i jämförelse med igår. Upp och hoppa vid 9, fixa
frulle och sen iväg. Har varit i gamla lägenheten och plockat. Fy fan va drygt allt efter
fix är med flytt. Så mycket smågrejer som inte kommit med i "stora" flytten som ska
sorteras ut och packas ner. Fick iaf en hel del gjort så är ganska nöjd.

Sen var det raka spåret till Maxi ör att handla. När jag kom fram till kassan så märkte
jag att jag tappat mitt Ica-kort, nånstans i butiken, kul....
Var bara att knalla igenom
butiken för att leta, fann inget kort, men sen när jag fråga i kundtjänst så hade dom
fått in det. TUR FÖR MIG! Annars hade jag inte kunnat lösa ut maten, något pinsamt.

Nu är det snart dags att åka ut till Herrbeta för jobb. Senast jag jobbade var 26 juni så
är ett tag sen nu, typ 3 veckor. Blir nog bra det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0