Nu, semester!

Nu är det semester hörni, iaf i 2 veckor. Av dom 2 veckorna ska 10 dagar spenderas
i Kina. Fatta att vi åker imorn! Jag har nog inte riktigt insett det iaf. Håller på att packa
och jag försöker verkligen begränsa mig. Tycker jag har gjort rätt bra ifrån mig än så
länge men är inte klar än. Vi får ha med oss 30kg men då har vi tänkt handla många
av dessa kilon nere i Kina.
Näh, åter till packningen nu. Måste bli klar för imorn är det fullt upp. På förmiddagen
ska jag träffa Erika & Ann-Sofi, blir frukost tillsammans plus att vi ska titta på Micke &
Molle. Sen efter det ska vi lämna min bil till Martins mamma. Den måste dock tankas
och tvättas innan. Sen hem och äta och dubbelkolla packningen. Sen packa ihop
kissen och alla hans grejer, han får bo hos pappa. När han väl är på plats där så ska
vi förhoppningsvis vara påväg upp mot Arlanda.

Flyget lyfter 22:30 imorn kväll, raka vägen till Kina!

Kommentarer
Postat av: Erika

9,50 är jag redo (förhoppningsvis). cya

2008-06-26 @ 21:47:28
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Emma

hoppas ni får det gryyymt! :D

2008-06-26 @ 22:10:38
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0