Fördtjänst

Ingen vanlig helg det här inte. Erikas bil pajjade påväg från jobbet igår så hon ringde
o fråga vad Martin gjorde, han fick hjälpa till att bogsera henne från motorvägen. Sen
blev hon visst inlåst i bilen haha. Jaja, jag har iaf hjälpt henne nu på morgonen och
bogserat henne till en verkstad. Så hon har min bil idag så har jag lånat mammas
bil så alla kan jobba åtminstonde.
Anna kom förbi en sväng igårkväll, hon fick lift med färdtjänst....

Nu har vi spelat Wii, jag vann på bowlingen, YAY. Förlorade visst första omgången
men det talar vi inte om =)

Kommentarer
Postat av: Emma

alla som jobbar på herrbeta har fan otur med bilar!

2008-11-23 @ 16:46:48
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0