Inte varje dag

Jaha, det blev en lugn kväll på jobbet, hade knappt 260 kunder. Trots det så lyckas ju
alltid idiotkunderna dyka upp. Idag stog jag och disskuterade priserna på fikabrödet
med en lastbilschaffis ett bra tag. Han tyckte han skulle ha "specialpris" eftersom han
skulle köpa mycket. Jag å andra sidan hänvisade till dom erbjudanden vi faktiskt har
och talade om vad det skulle kosta. Det han ville ha skulle gå på 104:- men han tyckte
att jag gott och väl skulle nöja mig med 100:-, allting annat var snålt... Jag påpekade
då att det normala priset utan dom erbjudanden vi kör med skulle bli 134:-, alltså
får han redan "specialpris". Idioten grymtade nåt om att jag måste banne mig vara ny
på jobbet för jag kunde då ingenting...
Vissa kunder blir man så himla trött på och jag skulle bra gärna säga ett och annat
till dom. MEN, det är bara att bita ihop.

En annan kund utmärkte sig med idag. Han ringde upp och talade om att han varit
inne och handlat för en stund sen. Han var hypernervös och sa att han tyckte jag var
så himla trevlig och söt mm. Undrade om jag var singel och så... Det är inte varje dag
nån försöker ragg upp en numera så det var lite skoj. Men som sagt, jag är inte singel
och det passar mig alldeles utmärkt.


Jösses vad långt det här blev då. Nu ska jag sova istället, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Erika

nej men så gulligt då ;)

2008-11-19 @ 09:33:52
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0