Jo för jag är ju säkert pigg kl.05....

Idag har jag faktiskt fått lite gjort trots att jag latat mig en massa också. Var iväg och
handlade lite rejält på Maxi så nu ska vi väl stå oss några dagar. Tvättat har jag med
gjort och det i mängder. Vika tvätten orkar jag dock inte befatta mig med idag, det får
bli en annan dag. Snart är det dags för Prison Break och efter det är det bums i säng
för imorn är det Ullared som gäller. Vid 5 ska vi mötas upp hos Erika och då ska jag
vara pigg och fräsh (haha, dagens skämt).

Btw. har ju inte sagt att Karl är bäst denna månad med. Han har återigen bytt tider
med mig så jag slipper jobba natt, jag är grymt tacksam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du kommer vara pigg och fresh ;)

2008-11-03 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0