Lördag idag

Ledig helg, det gillar jag och det är precis vad vi har nu. Varit fullt upp ändå känns det
som. Är ju Alla Helgons dag så vi har varit på kyrkogården och tänt ljus hos min bror,
min farfar & Martins morfar. Blev väldigt fint iaf och det känns bra, det ska dom ha.

Sen har vi varit på Ikea, har bytt en spegel som vi köpt för den var skadad i ett hörn. Nu
ska vi bara få tummen ur ****** och sätta upp den med.

Snart dyker Fia upp, då ska det lagas mat och sen blir det kladdkaka, för det har Fia
beställt =). Sen mina vänner vankas det fest, blir hos en kompis till Martin.
Hanna, lust o komma över innan vi går dit?

Kommentarer
Postat av: Hannah Halvorsen

förlåt att jag är en tråkig jävel som bangar, men jag är ju lite sjuk o då är det bäst att hålla sig hemma, annars hamnar jag ju ändå på harrys, det vet du ju =)



ha det såååå roligt! kram

2008-11-01 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0