Räddande ängel

Bodytoningen jaa, den var svår men kul får jag nog säga. Koordination är ju inte min
starka sida precis (läs urusel) och det var ju väldigt mycket step inslag i passet. Men,
jag ska ge det en chans till tror jag. Kan knappast skada!

När jag kommit hem och påbörjat min mat ringde Erika plötsligt. Hon hade låst sig
ute och kunde inte få tag i sin karl så jag fick komma till undsättning. Hon kom inte
åt vare sig kläder eller bilnyckel haha. Hon skulle ju börja jobba vid 14 så hon fick låna
jobbkläder och bil av mig. Är jag inte underbar? Hon lär nog se rolig ut i mina kläder
iaf, hon är ju liiite mindre än mig kan man ju säga haha.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Erika såg ut som värsta hiphopparen i dina kläder. Haha :D

2008-11-19 @ 15:16:24
URL: http://tomik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0