1 maj

Idag har det verkligen varit kanonväder, har typ kännts som en sommardag. Låg 1 timme
i solstolen på balkongen och bara njöt av att vara ledig. Sen blev det sen lunch på Sibylla
med Martins mamma där vi också bara hade det gott i solen och pratade strunt.
 
När vi kom hem kände jag att vi var tvungna att ta tillvara på tiden ute nu när vädret var så
bra så jag lurade med mig Martin ut på en inlines tur. Och herrejösses säger jag, det var
inte igår jag åkte på dom! Vi tog oss bort till Hanna och fick med oss henne ut också så
det blev en bra stund vi åkte sammanlagt. Förmodligen kommer det kännas av imorn i
rumpa och lår... Men Hanna, det ska vi göra om snart, lr hur? =) Efteråt blev det lite glass
på balkongen för mig & Martin, Hanna ville bara ha en banan hon så det fick hon.




Kommentarer
Postat av: Tage

Öp, öp, öp, öp, öp! Var är hjälmar, knäskydd, handskydd och armbågsskydd?!?

2009-05-01 @ 20:27:43
URL: http://blondintage.blogg.se/
Postat av: hannah halvorsen

lätt att vi gör om det! tack för en jättetrevlig dag! puss puss

2009-05-02 @ 15:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0