Att unna sig

Igår hade jag fullt upp i stort sett hela dagen. Dagen började med lunch/fika ihop med
Fia & Erika. Jag tycker själv att jag var väldigt duktig och bytte min läsk till vatten, plus-
poäng till mig =) En tur ut till Tornby hann vi med också för att inhandla en present till
Erre. Hittade visst några saker till mig själv också men det var 50-70% rabatt på dom
så helt okej.
Vid 16.30 var det åter dags för stavgång i Rydskogen och igår var det sjukt jobbigt, men
väldigt kul. Man känner sig så stolt efteråt!
Sen var det raka vägen in i duschen för att sen bege oss till Erre för födelsedagsfika.
Jag unnade mig fikat, tyckte jag kunde förtjäna det, så det så!
Idag är det också fullt upp, mycket som jag måste göra. Alltså borde jag inte sitta här...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag blev supersugen efter igårkväll att vara med ert hurtgäng! Om det fortfarande är oki vill jag gärna hänga på nästa gång! kramis

2009-05-23 @ 12:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0