Bara man vill så hinner man

Idag har jag varit effektiv må jag säga. Jag har hunnit handla mat, lämna matlåda till
Martin, byta en klänning, panta flaskor till jobbets önskebrunn, dammsuga, bädda
rent i sängen, hämta en gps, storstäda kattlådan, vattna blommor mm. Det jag har
kvar är att packa, bränna ett par skivor och sen laga lite mat. Plocka ur diskmaskinen
ska jag komma ihåg också. Om jag ändå vore så här effektiv varje dag...
Martin jobbar ju till 17:15 och då ska vi bara slänga i oss lite mat och sen bege oss
mot Göteborg. Den här gången har jag som sagt lånat en gps så jag slipper virra
omkring som en idiot haha.

Bjuder på en bild från träningen igår. Kvalitén är superkass men det jag vill visa är
att det inte är "vanlig" stavgång vi pysslar med. Så varsegoda, ett litet smakprov!


Kommentarer
Postat av: hannah halvorsen

hahahahaha!!!!!!!!! vilka muppar vi är, men fina blir vi!



ha det fint i göteborg stumpan. pusskram

2009-05-23 @ 21:15:36
Postat av: Erika

det där ser jättekul ut, att göra alltså.:D

2009-05-23 @ 22:43:58
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: fia

Haha! Kanon! sånt där tar på låren. =D

2009-05-24 @ 09:35:16
URL: http://fiadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0