En onsdag

Jaa nu är vi då hemma i Lkpg igen. Vi kom iofs hem redan igår men då hade jag annat
för mig än att blogga. Var jätteskönt att komma iväg om än bara för några dagar. Är så
sugen på att åka utomlands men snart är sommarn här och då stannar jag gärna kvar
i Sverige. Kanske att det kan bli nån liten resa i höst istället när det är grått och trist här
i Svedala.
Idag har jag iaf huggit tag i träningen igen. Klockan 8 var vi i simhallen och vi höll igång
i lite över 1 timme typ. Avslutade passet med nedvarvning i bubbelpoolen, inte dumt det.
I övrigt har jag inte gjort så mycket av dagen, har legat o latat mig i soffan framför DHW
och Ugly Betty mestadels. Mina lediga dagar bara springer förbi och på lördag är det åter
dags att jobba igen, inte ett dugg pepp men vem hade trott det?

Nu ska jag packa upp dom sista grejerna så jag blir av med skiten från hallen.
TINGALING

Kommentarer
Postat av: Erika

vet inte riktigt kring tre någongång är det tänkt...

2009-05-27 @ 20:13:24
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Erika

ja det låter bra, hör av dig när du vaknat så fixar vi det!;)

2009-05-28 @ 08:41:53
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0