Fan va bra vi är!

Nu är jag allt bra mör i kroppen, är precis hemkommen från ett träningspass i rydskogen.
Idag stod stavgång på schemat och då var det ingen mysig liten promenad inte. Jossan
ledde oss genom 5km-spåret och körde diverse övningar under tiden. Väl framme vid mål
trodde jag att jag skulle kollapsa nästan ;) Sen blev det lite övningar i "lekparken" på det.
Det är verkligen superkul och imorn kör vi igen. Då blir det hemmagympa och invägning.

Här sitter vi hela gänget, rejält trötta är vi där! Jossan vår PT däremot, henne syns ingen
svett på. Hanna var jävligt strong som kämpade på trots skavsår, ajjajjj. Nu är det duschen
som gäller för gott det luktar jag inte...

                   

Kommentarer
Postat av: Erika

åh vad avis jag är på er!!! ni är så duktiga!

2009-05-19 @ 13:41:01
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Lisa

verkar superkul! =D

2009-05-23 @ 12:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0