Fullt upp

Den här helgen har det verkligen varit fullt upp, men på ett bra sätt.
I fredags hade jag & Erika födelsedagsmiddag med lite brudar, det blev kanontrevligt.
Det blev god mat, skitsnack, Guitar Hero, SingStar och paketöppning. Lite utgång på
Harrys med dans och Black Jack. Hoppas ni andra är lika nöjda som jag är med kvällen =)

Igår var det rise and shine vid 9 för att gå upp och baka. Familjen skulle komma på besök
så det var bara att sätta igång. Tack så mycket för alla presenter =)  På eftermiddagen så
somnade jag & Martin på soffan och sen var det dags att träffa Anna & Björn. Blev ett par öl
på stan tillsammans med dom.

Och nu är det alltså söndag och jag har redan förberett en rabarberpaj som sagt. Alldeles strax
ska vi iväg till Martins morbros lantställe för att fira både honom och mig. Bäst jag gör mig klar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0