My day

Tack allesammans för alla gratulationer, både här på bloggen, facebook, sms och alla
telefonsamtal =) Inser inte alltid hur mycket härliga människor jag har omkring mig men
idag blev jag iaf påmind om det. TACK SÅ MYCKET VÄNNER, NI ÄR GULD!

Har ju som sagt firat dagen med att jobba, jippie yay lr not. Hade iaf sällskap av Erika så
det var ju en liten ljuspunkt ;)
Fick lära mig baka muffins på jobbet idag, har mängder med smaker numera. Bakade
bland annat pistage-muffins, snacka om läskig smet. Den ser ut som sånt där slajm som
man lekte med när man var liten...
Sen så fick jag en födelsedagspresent av The Boss (!!!), en ask Paradis. Fick en till dej med
Erika ;) du får den imorn!

         

Kommentarer
Postat av: Erika

ÅH! vad trevligt, jag låg oc halvsov när jag fick smsm:et så fattade knappt vad det stod. Men vad snäll han är!:D

2009-05-08 @ 08:36:19
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Anna

Smeten ser ju sådär halv smaskig ut=)

2009-05-10 @ 17:20:14
URL: http://ladysunrise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0