Semester =)

Jahaa, nyligen hemkommen från jobbet typ. Blev en långdragen dag, hade hoppats
att det skulle vara supermycket att göra idag men icke. Var iofs bra drag på det fram
till 18 lr nåt men sen stendog det. Tråååååkigt! Saknar att snacka skit med mellan-
passen, numera jobbar jag ju jämt med P bara... inte så skoj! Men skitsamma, nu
är jag långledig för jag fick ledigt på måndag (tack erika). Vilket innebär att nästa
pass jag jobbar är först på lördag nästa vecka. Fatta, 8 dagars ledighet, den är fin!
På lördag kväll åker vi till Gbg och hälsar på Anna & Björn och det är på tiden. Senast
jag var där var i November så det är dags. Vi stannar iaf där till på tisdag då vi åker till
Ullared först och sen hem. KANONERS =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0