Uppbokad

Dom här senaste dagarna har inget kul hänt, bara jobb jobb & jobb... Blir samma sak
idag, jobbar 12-22 idag och imorn likaså. Snacka om att förstöra en hel dag!
Hade gärna hängt med Sandra & Erika en sväng på stan idag men finns ju inte riktigt
tid för det dessvärre.
Schemat för dom kommande dagarna är iaf full späckat:
Idag: Jobba 12-22 sen färga håret (förhoppningsvis)
Torsdag: Jag fyller år så mamma kommer på morgonfika. Jobba 12-22.
Fredag: Ledig, städning, handla mat/bakgrejer. På kvällen har jag & Erika födelsedags-
middag med lite brudar. Björn kommer på kvällen. Sandra & Björn övernattar här!
Lördag: Vara bakis? Måste baka för på eftermiddagen kommer familj för att fira moi.
Söndag: Återigen bakning, jag & Martins morbror Per ska firas.
Måndag: Jobba 14-22
Seeeen har jag 4 dagars ledighet, finally!


Kommentarer
Postat av: Tage

12-22 är fan helt sjukt, iallafall när man har ett liv vid sidan om jobbet!



(Förra kommentaren får du gärna radera, fel adress)

2009-05-06 @ 17:11:06
URL: http://blondintage.blogg.se/
Postat av: Louise - mitt tonårsliv

Gud va hemska arbetstider :o

2009-05-06 @ 17:21:43
URL: http://helpmehelpyou.blogg.se/
Postat av: Tage

Ang. singstarskivor. PS:et jag får låna är inte chippat, så då går det inte med brända skivor. Fick inte låna det chippade eftersom att det blir känsligt för stötar, och får det en smäll så måste man åka och nollställa det igen.

2009-05-06 @ 17:32:13
URL: http://blondintage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0