ESC-Finalen

Som jag tidigare skrev så blev lördagen en riktigt lyckad kväll och det verkar som alla
andra tyckte det med. Kvällen innehäll bland annat Fia med Hutt men med våra regler
så fick vi avsluta det rätt fort annars hade vi däckat inom 1 timme haha. Senare under
kvällen när Erika & Carro var och hämtade mer folk lyckades dom gå till fel lägenhet...
Grannen under mig fick besök och hänvisade dom en våning upp, duktigt tjejer =)

Jag måste säga att det var ovanligt bra låtar som tagit sig till finalen den här gången.
Visst fanns det floppar men jag gillade väldigt många. Bland annat tyckte jag Finland
var riktigt bra. Jag hade gissat på att antingen Norge lr Grekland skulle vinna och även
att jag inte tyckte Norge var bäst så gillade jag låten. Sen var det ju inte så lajbans att
Sverige kom på  21'a plats, så dåliga var vi verkligen inte!
Vi bestämde att om Norge vinner så ska vi åka och kolla på ESC finalen nästa år. Så
jaa, nästa år ska vi visst till Norge verkar det som =)

Blev ju en vända på Harrys också där vi också hade kanonkul. Träffade en del gamla
ansikten som hade förändrat sig en hel del. Kul att ses =) Väl hemma sen så somnade
jag väldigt gott. Morgonen efter vaknade jag upp till ett väääldigt ostädat hem som jag nu
ska ta tag i innan jag åker till jobbet. Fasen vad långt inlägg det blev, SORRY!

             
      
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0