Så kan det gå

Blev lunch på Steve's med Anna, alltid lika gott där. En hel del skitsnack hann vi med
också vilket alltid är trevligt =)
Efter jag träffat Anna hämtade jag upp Erika så åkte vi ut till Tornby och spenderade
lite pengar. Jag måste verkligen skärpa mig... Men iaf, köpte ett par skor som jag gått
och kikat på länge. Blev också en klänning på ren impuls, har inte provat den ännu så
får se om jag ska behålla den. Även ett par örhängen fick följa med hem. Blev en sväng
till ÖB också för att köpa lite allmänt krafs och man hittar ju alltid nån skit när man är där.
Som energidrycken jag köpte idag, "things that make you go muu"... Tyckte det lät så kul
att jag var tvungen att köpa den!

                                        

Kommentarer
Postat av: fia

åh vilken fin klänning! Synd bara att ni inte ringde mig... Jag hade också velat följa med =( Har inte unnat mig någonting sen i oktober. =P Så man kan väll säga att jag är tvärt om mot dig då =P

2009-05-15 @ 20:56:44
URL: http://fiadahlin.blogg.se/
Postat av: hannah halvorsen

åååååå snyggaste klänningen! du kommer se grymt het ut i den =) pusskram

2009-05-15 @ 22:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0