91 poäng

Idag har vi varit iväg och spelat minigolf, får tyvärr erkänna att jag förlorade STORT... 91
poäng fick jag och Björn han vann på sina 62. Det var väldigt svåra banor plus att det
inte var vanliga bollar. Så det så! Vi skulle kört frisbeegolf också men vädret var inte
tipptopp så vi skippade det. Nu laddar vi om med lite Guitar Hero och Björn den nörden
sitter och spelar på expert nu. Själv så stannar jag kvar på easy ett tag till. Martin & Anna
är svenniga och ligger på medium. Om vädret tillåter så blir det grillning ikväll, vore jätte
gott så hoppas det.
Än sålänge har jag varit jätteduktig med maten, och ingen läsk har jag druckit. Inte ens
saft, stolt är jag. Nu dricker jag te utan både mjölk och socker. Har köpt med mig massa
frukt plus torkade aprikoser och russin som jag dämpar sockersuget med. Inte likt mig
det här.

                            


Kommentarer
Postat av: fia

Åh va jag tycker att du är duktig! Kämpa på så ska du se att det kommer synas ordentligt =D



FAN va avis jag blir! Det blev inget Guitar Hero för mig härom kvällen. =( Vi blev lite sena över så filmen slutade därmed också sent. Så... det var bara jag som var sugen på GH så de blidde inge... =(

2009-05-24 @ 17:55:15
URL: http://fiadahlin.blogg.se/
Postat av: Erika

ja, guu sp duktig du är.

du får möta mig i minigolf så kommer du garanterat vinna ;)

2009-05-25 @ 09:47:59
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0