Big Comedy night

Igår var det ju som sagt Big Comedy och det var riktigt bra, skrattade konstant typ. Den
enda som inte var jätte bra var Petra Mede men även hon hade sina stunder. Efteråt fick
vi spana in lite kändis också. Andreas Lundstedt var där min sin kille som är från stan,
det var lite kul.
Sen blev det kebab och en glass från Bosses. Martin & jag hade ställt in oss på partajj
men blev inget med det, folk var tråkisar. Istället cyklade vi hem och drog igån vatten-
pipan och tog oss ett par glas vin i vår ensamhet.

                   


Kommentarer
Postat av: Fia

Men hallå då kunde ni ju ha ringt till mig! Jag satt ju alldeles själv här hemma!

2009-05-03 @ 17:13:54
URL: http://fiadahlin.blogg.se/
Postat av: Erika

Du ser ut som en munk som sitter och smygröker eller nåt Sofie! haha

2009-05-05 @ 22:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0