Vem tror dom att jag är?

Fyy fasen, Anna & Björn kom hit för en stund sen. Dom plus Martin stack precis iväg för
att springa en runda. Jag säger det en gång till, springa en runda, ni hör ju själva hur
korkat det låter... Att dom dessutom ville att jag skulle följa med är ännu mer korkat. Finns
det något värre än just löpning/joggning?? På ett löpband kan jag springa lite men banne
mig inte i spåret, ushaaan. Idag har jag dock en alldeles utmärkt ursäkt, jag har väldigt ont
i magen. Har haft det i stort sett hela dagen så det är soffan som gäller nu. Absolut ingen
jävla löpning!


Kommentarer
Postat av: hannah halvorsen

hahaha!! gud vad rolig du är =) men ja håller med till 100%



bilder bilder bilder!!! lägg ut några från i fredags. kraaaaam!

2009-05-11 @ 09:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0