LHC

Match ikväll då. Börjar känna mig lite laddad nu. Hoppas sååå att vi tar dom ikväll. Sen så måste vi ju vinna på måndag också men en match i taget först. När Martin kommer från jobbet ska vi försöka komma iväg så snart som möjligt och se ifall Marie har lyckats hålla några platser åt oss. Annars får vi stå upp och det går ju bra det med. Är mest jäkligt nöjd över att vi har biljetter *yes*.

Nästa vecka får jag förresten förmodligen börja jobba igen. Det ska bli sååå skönt. Visst, ska väl inte påstå att jag lidit av att gå hemma men det känns ju onödigt så det skriker om det... Var ju bara tänkt att jag skulle vara ledig 1 vecka. Blev ju inte så, är uppe i 5½ vecka nu..*hrm* Salmonella man tackar. Blir ju ett krafigt hål i plånboken också vilket känns sådär.

Brtw. Jag förstår knappt någe om den här bloggen. Meeen, det löser sig väl kan man väl hoppas. Nu ska jag väl ta en tur ner till tvättstugan och se hur det går för min tvätt.

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead:P

Vi KOMMER vinna..det bara e så!

2007-04-14 @ 14:42:55
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/
Postat av: Lena

Kul att du också skaffat blogg! Puss

2007-04-14 @ 16:44:20
URL: http://lmh84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0