Lugnt & skönt bara

Jahopp så var den helgen snart slut. Har inte hänt så väldans mycket, bara haft det lugnt och skönt, alldeles i min smak =) Var hemma hos Jessica & Christoffer igår kväll och grillade och spelade lite spel. Lagom ansträngande. Försökta skriva ett långt inlägg här på bloggen igår men nåt var kaiko så gick inte ladda upp. Orka skriva om allt det liksom..

Martin har varit jätte duktig och tvättat fönster idag. Kan ju säga att det behövdes... Har bott i den här lägenheten i snart 2 år och vi har aldrig tvättat dom innan...Borde gjorts för evigheter sen men jag avskyr verkligen att tvätta fönster. Slapp det ju nu med så klagar verkligen inte =)

I torsdags så hade jag min första dag på jobbet efter sjukskrivningen. Var Åtvidaberg som gällde då. Kände mig totalt förvirrad först men det löste sig. Var ju troligen sista dagen där på länge, har fått riktigt bra med pass på Herrbeta nu och det är ju bra. Ungefär halva bensinkostnaden att ta sig till Herrbeta liksom. Kommer dock sakna folket på Åtvidaberg, trots att dom är genom elaka mot mig haha. Det är iaf sååå skönt att vara tillbaka nu måste jag säga. Blev ju bara en ynka dag den här veckan men blir desto bättre nästa vecka iaf. Då går jag 5 nätter och det är ju helt godkänt det.

Funderar på att åka och kidnappa mammsens hund nu. Saknar skiten så förbaskat mycket. Evigheter sen jag träffade honom nu.

image1


Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

woho! välkommen till bloggvärlden sofie!:D

2007-04-23 @ 11:36:09
URL: http://emmadorothea.blogg.se
Postat av: Lena

Har tenta imorn sen borde allt lugna ner sig lite..hör av mg när jag vet när ja kan så får vi hoppas att du också kan då!Puss

2007-04-24 @ 14:31:53
URL: http://lmh84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0