Mera sol tack

Ytterligare en dag med strålande sol, det är bara att tacka och ta emot. Har varit och lämnat in min bil idag så bla avgasröret fixas. Får väl se vad det kalaset går på..*ghaaa* Var även en sväng inne på Ikano och hade mest tänkt fördriva lite tid. Hittade dock massor snygga grjer... Höll mig ända tills jag kom till Cubus där det var 30% på hela sortimentet endast idag.. Sånt kan man inte bara gå förbi när man vet att det finns kläder där inne som man redan spanat in. Blev ett par byxor och en tröja sen hängde jag undan lite grejer som önskas i födelsedagspresent. Shit, inte långt kvar dit nu. Mindre än 2 veckor...

Fick ett lite tråkigt samtal igår. Var nämligen så att jag o Erika hade bestämt att jag skulle komma o hälsa på henne uppe i Falun helgen v.18 Skulle komma dit först på lördan eftermiddag eftersom hon skulle skriva tenta på förmiddagen. Nu blev det ju visst inte så. Erikas kära lärare fick ett ryck och bestämde att dom skulle få en hemtenta istället som beräknas ta hela helgen..*faaan* Så så blev det med det. Får väl bli nästa termin istället?

Hopp, börjar jobba om ca 3 timmar.. Är redan trött så kommer nog somna gott imorn bitti när jag kommer hem. Kanske blir bättre när Martin kommer med pizzan? Jag hade tänkt vara duktig och laga mat hemma, hade planerat isterband & potatismos. Martin jublade verkligen inte över det så det blev visst pizza istället. Får väl jag äta isterband ensam nån dag då haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0