Underbart väder

Blir på så bra humör när det är sånt här väder. Hur kan man inte bli liksom? Tog mig en promenad runt Stångån, alltid lika uppiggande måste jag säga. Ska väl försöka ta tag i mina promenader igen, var jätte duktig en period men sen stendog det. Är ju så skönt när jag väl är ute, ja det märks hur det går...
Med sånt här väder blir man ju sugen på att ta en sväng ut till Smultronstället, fast har dom öppnat än?

Jaaa, matchen igår gick väl inte riktigt som vi hade tänkt oss. Det började ju utmärkt men sen, ja ni vet väl hur det gick? Men det var en väldigt härlig stäming på matchen iaf. Jag o Martin stod o skrek och hejjade för glatta livet men det gav inte riktigt den utdelning vi hade hoppats på. Men å andra sidan. Silver är då inte fy skam må jag säga. BRA KÄMPAT LHC!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha (rättstavat?) upp mig. Sen bär det iväg för att hämta upp Martin på jobbet och sen vidare till Ljungsbro. Där ska Madde firas och det bjuds på en bit mat och fika. Vem tackar nej till det?


Kommentarer
Postat av: Anna

Är inne o snokar lite, tänkte om det var ok att lägga till dig på min kontaktlista?
Underbara sol! Man kan verkligen inte må bättre än när solen är framme. Älskar ljusare tider! Hur går det med skiten du drog med dig från utlandet=)?

2007-04-16 @ 18:43:18
URL: http://www.ladysunrise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0