Götet

Strax dags att bege oss mot Liseberg. Är kanon väder så det lär ju vara mängder med folk där borta. Vi 3 ska möta upp Erika & Nicklas sen så kanske vi kunde få gratis inträde *hoppas*.

Resan hit igår började sådär. Först hade vi tänkt ta Martins bil men halvljusen är pajj på den så det fick bli min. Strax innan Mantorp ser jag att min temp.mätare står jätte högt så vi tar första avfarten för att kolla kylaren. Såg inte bra ut kan jag säga. Ringde pappa som gav oss instruktioner för hur det skulle fixas. Fick dra på full värme på fläkten så skulle temp.mätarn gå ner. Och ja, det gjorde den. Men så fort vi började åka slå flög den upp igen. Alternativen vi hade då var att åka med min bil och full värme på fläkten hela vägen till Göteboorg eller åka o lånna pappsens bil. Vi vände... Så nu glider jag runt i pappis Ford Mondeo med AC i, niiiice.

Btw. Björns kattjävel pissade på våra lakan igårkväll... *morr* Så vi har haft tvättstuga nu på morgonen från kl.7 *morn morn*

Byyyyyyeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0