Helg nu

Ledig idag, mycket skönt vill jag påstå. Ska ut till Åtvid o jobba imorn. Sjuklingar där med så ska in och göra ett litet gästspel. Länge sen jag var dit nu så kan bli lite kul.

Ikväll ska vi på 25-års fest hemma hos Christoffer & Jessica. Det är Christoffer som blir gammal gubbe, GRATTIS!

Igår var jag på ett par bilfirmor och spanade på lite bilar, får se vad jag hittar på för kul. Just nu ligger Citroen C3 i toppen men ska kolla på många fler ställen innan jag bestämmer mig.

Igår åkte Erika tillbaka till Falun, "buuuääää" säger jag om det. Men jag ska ta tag i saken och göra ett besök hos henne om inte alltför lång framtid. Perfekt tillfälle att hälsa på mormor då med. Det verkar som att hon har fått borrelia, igen.... Tycker så synd om henne. Hon hade precis börjat repa sig ordentligt sen förra gången...

Nu ska jag sätta igång med maten, idag blir det lasagnette.

Kommentarer
Postat av: sandra

då kan du komma och hälsa på mig med :)

2007-09-01 @ 12:06:29
URL: http://sandraerixon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0