Ny dator! ! !

Jahopp, sitter här vid min nya dator och försöker få ordning på allt. Är måttligt förvirrad kan jag säga. Har Windows Vista på den här datorn och bara det är en upptäcktsfärd. Tar nog sin tid innan jag lär mig alla nya funtioner men till slut tror jag det blir kanon.

Har varit på Skänninge-marken idag. Mycket trevligt om jag får säga det själv. Handlade mer än vad vi beräknat men blir det inte alltid så? Kan ju inte låta bli att "fynda" haha.

Imorn blir det en utflykt till Kolmården. Håller tummarna för att väderprognosen har jätte jätte fel så att vi slipper regnet. Ska bli så kul att åka dit. Minns inte när jag var där senast men det är verkligen för länge sen.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har också ny dator:)

2007-08-05 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0