Så ledig man kan bli

Sol sol, strålande sol. Hittils har jag haft tur. Inte en enda regndroppe har fallit sen semestern började. Men det är väl bara en tidsfråga. Är glad så länge det håller i sig.

Iadg har vi spelat minigolf. Det gick super duper mega dåligt för mig... Ingen överdrift heller, 80 jävla poäng fick jag! Men men, bara ta nya tag. Glassen var ju god iaf.

På förmiddagen var vi och hämtade hem min fågel, Tin-Tin. Han har bott kvar hemma hos pappa hela tiden men nu när syrran ryckt in i lumpen så blir han så ensam där. Så nu är det inte djurfritt här längre. !½ vecka var det så.

Senare ikväll ska vi gå på utomhusbio i Trädgårdsföreningen. Ska bli mysigt. Har köpt lite fika sen blir det att gosa ihop oss på en filt i gräset.

Imorn blir det en tur till SKänninge för att gå på marknaden. Har inte varit där på många år nu så det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0